Zwroty
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostawy włącznie.
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania.
Paczki wysłane "za pobraniem" nie będą przyjmowane przez sklep.
Aby dokonać zwrotu towaru należy:
- Pobrać, wydrukować oraz czytelnie wypełnić oświadczenie zwrotu dostępne TUTAJ
- Przygotować przesyłkę, z zawartością:
- Zakupiony produkt
- Oświadczenie zwrotu
- Dowód zakupu (paragon/ faktura VAT)
- Przesyłkę należy wysłać na adres:
Sklep Internetowy POLSKY
ul. Św. Stanisława 12/21
01-162 Warszawa
z dopiskiem "ZWROT"
Wymiany
Jeśli zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań i chcesz go wymienić na inny, skorzystaj z procedury zwrotu.
Wymiana towaru w sklepie Internetowym POLSKY polega na zwrocie wybranych artykułów i złożeniu kolejnego zamówienia.
W każdej chwili możesz zamówić wybrany artykuł w innym rozmiarze lub kolorze.
Reklamacje
Jeżeli uznasz, że zamówiony produkt ma wadę fabryczną możesz skorzystać z procedury reklamacji.
- Wydrukuj i czytelnie wypełnij oświadczenie reklamacji, dostępne TUTAJ
- Przygotuj przesyłkę, z zawartością:
- Zakupiony produkt
- Oświadczenie reklamacji
- Dowód zakupu (paragon/ faktura VAT)
- Przesyłkę należy wysłać na adres:
Sklep Internetowy POLSKY
ul. Św. Stanisława 12/21
01-162 Warszawa
z dopiskiem "REKLAMACJA"
1. Wydrukuj i czytelnie wypełnij oświadczenie reklamacji